a) Таблиця з рахунками Invoice, яка складаєтьcя із полів: id (номер рахунку), date (дата виставлення рахунку), value (сума рахунку), сustomer (клієнт). b) Таблиця з оплатами Income, яка складаєтьcя із полів: date (дата надходження платежу), value (сума платежу), invoice (рахунок, по якому надійшов платіж), сustomer (клієнт). як відобразити для кожного клієнта за кожен місяць суму усіх нарахованих клієнту послуг за місяць, суму фактичних надходжень від клієнта за місяць та залишок на балансі клієнта за підсумком кожного місяця. Поля звіту: рік, місяць, клієнт, усього нараховано, усього сплачено, залишок на балансі. Наприклад: 2018, 9, Павловський Борис, 100 грн, 150 грн, 50 грн. 2018, 10, Павловський Борис, 100 грн, 30 грн, -20 грн 2018, 9, Петришина Ірина, 200 грн, 175 грн, -25 грн. 2018, 10, Петришина Ірина, 275 грн, 200 грн, -100 грн Как можно это реализовать, я что то не пойму ребят
Братан, я хоть и хохол в душе, но даже бухой и половины не понимаю чё те нать. Найди переводчика на русский.
Есть две таблицы: invoice (счет который должен оплатить клиент) и income (сколько денег клиент оплатил, внес). В таблице invoice(id,data(год,месяц),value(сколько денег клиент должен заплатить),customer(имя клиента)) 1, 2018.01, 100, Vova 2, 2018.01, 100, Vova 3, 2018.02, 200, Vova В таблице income(data(год,месяц),value(сколько денег он оплатил, внес, к примеру 100),invoice(я так понял это просто номер карты 5050-5050-5050-5050, или id таблицы invoice),customer(имя клиента)) 2018.01, 100, 5050-5050-5050-5050 или id, Vova 2018.01, 50, 5050-5050-5050-5050 или id, Vova 2018.02, 100, 5050-5050-5050-5050 или id, Vova Нужен запрос который выведет таблицу: 2018.01, Vova, 200, 150, -50 2018.02, Vova, 200, 100, -100 2018.01 - год, месяц Vova - клиент(customer) 200 - сколько клиент должен заплатить в сумме за месячные насчитанные услуги 150 - это клиент оплатил, типа заплатил но не полностью -50 - эту сумму ему надо доплатить, типа 150 - 200 = - 50 Как то так